https://g-art.com.pl G-Art Reklamy | Reklama Wałbrzych Agencja Kreatywna

Reklamy AdWords

Reklamy ADS, budowa kampanii,

Analityka reklam a budowa kampanii ADS.

Czym są kampanie ADS. 

Kampanie AdWords, w skrócie nazywane ADS, to kampanie linków sponsorowanych tworzone w modelu PPC (ang. Pay-per-click) – płać za kliknięcie. W tej formie reklamy klient płaci nie za ilość wyświetleń danej reklamy, lecz za kliknięcia w link, do którego reklama prowadzi. 

Czy ADS’y działają ? 

Działanie modelu PPC, pomaga znacząco w budowaniu ruchu na stronie internetowej, sklepie internetowym, czy też w promocji pojedynczych eventów reklamowych. Grupa docelowa klientów, do których dociera reklama ADS sięga nawet kilkunastu milionów dziennie. Jest to uwarunkowane zarówno stawkami, jak i konstrukcją samej reklamy. 

Sprowadzając kampanie ads można je porównać do dużej reklamy w centrum dużego miasta, gdzie uwarunkowania finansowe są bardzo podobne ( im większe miasto, im ciekawszy punkt, tym wyższa stawka), dlatego grupa docelowa tworzy najważniejsze zagadnienie w kampaniach AdWords.

Czym jest grupa docelowa i jak ją definiować?

Grupa docelowa – grupa osób potencjalnie zainteresowanych naszą usługą bądź produktem. 

Definiowanie grupy docelowej w przypadku kampanii ADS, bazuje przede wszystkim na analityce. Dziś przez wzgląd na ogromne ilości danych statystycznych, wykorzystywanych głównie przez wyszukiwarki i portale społecznościowe, docelowego “oglądacza reklamy” można precyzyjnie zdefiniować. 

Budując definicję docelowego klienta możemy wziąć pod uwagę np. wiek, płeć, lokalizację a nawet wielkość dochodu, a wszystko to sprowadza do frazy pt. analityka reklam…

Czym jest analityka reklam?

Analiza danych statystycznych pozwala precyzyjnie dobrać grupę docelową, a co za tym idzie wprowadza spore oszczędności w kampaniach ADS. Dobrze wykonana analiza, pozwala bardzo szybko przetestować produkt lub usługę, trwale i relatywnie tanio pozyskiwać nowych klientów, a przede wszystkim warunkuje uzyskanie pożądanych wyników w oparciu o wydane pieniądze. 

Pozycjonowanie stron www

Czym jest pozycjonowanie w 2020 roku? Hity i mity!

Zasięg strony internetowej, aktualnie ma kluczową wręcz wartość zarówno dla sprzedaży jak i rozwoju firmy na rynku, gdyż co z tego cóż nam z ładnej, szybkie, przemyślanej i dopasowanej do urządzeń strony skoro…. nikt jej nie zobaczy, poza znajomymi, którym poleciliśmy ją odwiedzić…

Strona www powinna pracować dla nas, gdyż posiadanie własnej strony nie stanowi o prestiżu firmy, a jest narzędziem do pracy.

I co z zasięgiem…

Jak w telefonii komórkowej – nie ma zasięgu – nie zadzwonisz. W tym właśnie miejscu pojawia się pierwszy MIT – im więcej przekierowań ( stron polecających) tym wyższa pozycja w google.. Otóż NIE!

Pozycja w google dziś nie zależy tylko od ilości linków, ale od ich jakości, treści, sensu – dlatego zakup miliona linków nie pomoże, jeśli strona nie będzie zoptymalizowana.

Co to właściwie ta optymalizacja? – SEO w praktyce

SEO – ( eng. search engine optimization) to nic innego jak odpowiednie ukierunkownie strony na potrzeby szukających. Wyszukiwarki analizują potrzeby na bazie wpisanych fraz, tworzą statystyki i najpotrzebniejsze strony windują do góry. Dlatego dziś aby mieć pozycję w TOP wyszukiwaniach, należy mieć potrzebną klientowi stronę. Strony im mniej potrzebne, tym dalej umiejscowione na liście.

Oczywiście możemy zapłacić! I wtedy będziemy wyżej, np. dzięki Adwords’om, ale inni też mogą, a to zmienia sytuację na następująca: pierwszy wyświetla się ten, który zapłacił najwięcej, ale i jest potrzebny – gdyż (HIT): Adwords działa tak samo jak wyszukiwarka i również dostosowuje się do potrzeb!

Wniosek jest prosty: Bądź potrzebny, nie przepłacaj!

Jak optymalizować stronę internetową…

Optymalizacja strony www zaczyna się od audytu. Taki audyt strony internetowej można wykonać na wielu stworzonych w tym celu narzędziach, polecamy wyszukać frazę w google. Audyt wykaże nam czy tagi użyte na stronie są w odpowiednich miejscach, czy kod jest zoptymalizowany, czy strona dobrze wyświetla się mobilnie, w jakim czasie wczyta się nasza strona na urządzeniach przy wolnej prędkości internetu. Na tej podstawie skrypt wylicza w jak dobrze jest wykonana nasza witryna.

Optymalizacja treści

Treści na naszej stronie winny być traktowane jako najważniejsze. Roboty wędrujące przez nasze strony i indeksujące je tego właśnie się spodziewają – dobrych, dopasowanych treści. Dlatego te powinny zawierać odpowiednie słowa, których szukać będzie potencjalny użytkownik – klient, którego strona zachęci do kontaktu.

Optymalizacja zdjęć

Zdjęcia na stronie internetowej również należy optymalizować, przecież nie potrzebujemy, aby zdjęcie oglądane na laptopie było w super wielkim rozmiarze. Wystarczy rozmiar czytelny dla użytkownika – o to również warto zadbać, zwraca to uwagę robotów i przyczynia się do pozycji naszej strony.

Znaczniki

Znaczniki – pierwsze elementy widziane przez wyszukiwarkę i wyszukującego. Ważne, aby używać zwięzłych treści, możliwie najlepiej przedstawiających firmę, branżę, produkt – tworząc swoisty skrót myślowy dla potencjalnego klikającego.

Powyższe elementy tworzą pierwszą podstawę optymalizacji strony www, będąc niezbędnym początkiem prac nad naszą wizytówką w sieci, przez co wyszukiwarki poczują potrzebę pokazywania strony internetowej.

W przypadku, gdy temat jest ważny i potrzebny waszej firmie, lub gdy czas nie pozwala by samemu zajmować się stroną internetową polecamy nasze usługi w tym zakresie, gdyż świadczymy usługi budowy pozycji strony www oraz tworzenia treści, więcej w zakładce cennik

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close