Korzyści ze współpracy

Czy współpraca z agencją reklamową może przynieść zysk?

Z pewnością to pytanie nurtuje każdego, kto podejmuje współpracę z Agencją Reklamową. W G-Art odpowiadamy na nie już dziś!

Czy Ciebie, lub Twój Biznes dotyka problem przepalania budżetu na działania reklamowe?

Być może nie każda agencja reklamowa przekazuje w sposób prosty działanie reklam po 2020 roku. Po zmianach na rynku dotyczących ostatnich wydarzeń, spora część firm postanowiła przenieść się do sieci. Dlatego niezwykle dużą popularność zyskały reklamy sponsorowane. Jak pisaliśmy na naszym blogu już 2 lata temu Reklamy ADS wymagają analityki. Już wtedy zauważyliśmy wzrastające natężenie linków sponsorowanych oraz możliwość remarketingu, generującą wzrosty sprzedażowe.

Okazuje się, że dziś przeanalizować można wszystko, a to przekłada się na ZYSK!

W związku z tym, że w agencji reklamowej G-Art, najpierw sami testujemy możliwości reklamowe, wykorzystując do tego własny budżet, dziś możemy zaprezentować, jak to działa:

  1. Styczeń 2020 – opracowaliśmy oferty, zdjęcia oraz opisy
  2. Luty Start Sprzedaży
  3. Marzec – Analiza ofert, przebudowa, budowa kampanii ADS
  4. Kwiecień – Maj – Analiza wzrostu wzrostu sprzedaży
  5. Podnieśliśmy ceny produktów – ilość zamówień spadła drastycznie – ale ZYSK POZOSTAŁ
  6. Ustabilizowaliśmy sprzedaż na zadowalającym poziomie, co w rezultacie pozwoliło na ograniczenie ilości oraz optymalizację ZYSKU

Całość przedstawiamy na schemacie realnego projektu jaki zaaranżowaliśmy w 2020 roku, celem testów reklam sponsorowanych w sprzedaży internetowej!

Reasumując:

Jeżeli dotyka Państwa problem związany z brakiem analizy własnych działań reklamowych – możemy się tym zająć! Analityka reklamy to już nie przyszłość a teraźniejszość.

Zapraszamy do G-Art, gdzie możemy w tym pomóc.