https://g-art.com.pl G-Art Reklamy | Reklama Wałbrzych Agencja Kreatywna
Jesteś tu >

Reklamy AdWords

Reklamy AdWords

Reklamy ADS, budowa kampanii,

Analityka reklam a budowa kampanii ADS.

Czym są kampanie ADS. 

Kampanie AdWords, w skrócie nazywane ADS, to kampanie linków sponsorowanych tworzone w modelu PPC (ang. Pay-per-click) – płać za kliknięcie. W tej formie reklamy klient płaci nie za ilość wyświetleń danej reklamy, lecz za kliknięcia w link, do którego reklama prowadzi. 

Czy ADS’y działają ? 

Działanie modelu PPC, pomaga znacząco w budowaniu ruchu na stronie internetowej, sklepie internetowym, czy też w promocji pojedynczych eventów reklamowych. Grupa docelowa klientów, do których dociera reklama ADS sięga nawet kilkunastu milionów dziennie. Jest to uwarunkowane zarówno stawkami, jak i konstrukcją samej reklamy. 

Sprowadzając kampanie ads można je porównać do dużej reklamy w centrum dużego miasta, gdzie uwarunkowania finansowe są bardzo podobne ( im większe miasto, im ciekawszy punkt, tym wyższa stawka), dlatego grupa docelowa tworzy najważniejsze zagadnienie w kampaniach AdWords.

Czym jest grupa docelowa i jak ją definiować?

Grupa docelowa – grupa osób potencjalnie zainteresowanych naszą usługą bądź produktem. 

Definiowanie grupy docelowej w przypadku kampanii ADS, bazuje przede wszystkim na analityce. Dziś przez wzgląd na ogromne ilości danych statystycznych, wykorzystywanych głównie przez wyszukiwarki i portale społecznościowe, docelowego “oglądacza reklamy” można precyzyjnie zdefiniować. 

Budując definicję docelowego klienta możemy wziąć pod uwagę np. wiek, płeć, lokalizację a nawet wielkość dochodu, a wszystko to sprowadza do frazy pt. analityka reklam…

Czym jest analityka reklam?

Analiza danych statystycznych pozwala precyzyjnie dobrać grupę docelową, a co za tym idzie wprowadza spore oszczędności w kampaniach ADS. Dobrze wykonana analiza, pozwala bardzo szybko przetestować produkt lub usługę, trwale i relatywnie tanio pozyskiwać nowych klientów, a przede wszystkim warunkuje uzyskanie pożądanych wyników w oparciu o wydane pieniądze. 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close