Tworząc identyfikację zawsze możemy spodziewać się niespodziewanego. Każda identyfikacja jest inna, każda wymaga indywidualnego podejścia oraz poznania tematu.
Identyfikacja firmy, zasadniczo różni się od identyfikacji produktu. Produkt to produkt, tworząc aukcje na portalach wymagane są zdjęcia i opis.
Jaką identyfikację można zastosować ?
W handlu B2B polecamy stosować do sprzedaży Landing Page. Możemy tam dokładnie opisać produkt, wstawić dowolną ilość zdjęć i przyciągać klientów. Dodatkowo, aby uwiarygodnić własną markę dobrze przesyłać klientowi towar w obrandowanych opakowaniach.
Co jeszcze…
Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia produktowe. Dobrze wykonane przybliżają klienta do zakupu, poprzez świadomość, że nie „kupuje kota w worku”
Tak było i tym razem.
Stworzona strona www w formie landing page, fotografia produktowa oraz projekt opakowań – to wszystko składa się na realizację dla naszego klienta.
Poniżej zdjęcia.