Planujesz otworzyć biznes w 2021? Chcesz skorzystać ze środków Urzędu pracy? Przeczytaj!

Budując biznesplan do Urzędu Pracy często należy założyć środki na marketing i reklamę dla swojego nowego biznesu.

Co tu się może wydarzyć?

Dużym błędem świeżo upieczonych przedsiębiorców jest brak analizy rynku w dziedzinie, którą chcą współtworzyć, stąd bardzo często wybierają standardowe opcje reklamowe dostępne na rynku. Dla przykładu osoba, która otwiera lokal czy to handlowy czy gastronomiczny wybierze szyld lub kaseton reklamowy, żeby przyciągać „klientów z ulicy”, oraz komplet ulotek na start i oczywiście wizytówki – bo jak przedsiębiorca może funkcjonować bez wizytówek!

Nie tędy droga!

Szanowni „młodzi” przedsiębiorcy, skuteczność działań marketingowych nie bierze się z znikąd. Przed rozpoczęciem biznesu trzeba dobrze zaplanować cele, które chce się osiągnąć. Każde działanie można wyliczyć i zanalizować.

Po co rozdawać ulotki, jeżeli nasza grupa docelowa jest w sieci ( przynajmniej jej znaczna część ).

Jaki jest cel budowy sklepu internetowego dla kogoś kto wykonuje drogie rękodzieło, a sprzedaż będzie przynajmniej początkowo na poziomie kilku sztuk miesięcznie?

Jak działać właściwie?

Całość można przeanalizować i zdobyć:

  1. Klientów
  2. Unikalność swojej działalności i wystartować praktycznie od pierwszego dnia

Jak to zrobić:

Planując skuteczną reklamę trzeba wspierać się danymi analitycznymi z rynku, aby mieć świadomość w jaki segment uderzyć i jak to zrobić. Tą świadomość dają nam przede wszystkim Agencje Reklamowe, dla których priorytetem nie jest „studenckie 3xZ”, ale fachowe doradztwo w dziedzinie reklamy.

Zatem na potrzeby wyceny do budowy biznesplanu wymaganego w Urzędach Pracy nasza firma proponuje 2 opcje:

  1. Marketing Start – Pakiet standardowych działań marketingowych
    2299 zł netto | 2827,77 zł brutto
  2. Marketing Premium – Pakiet działań rozszerzonych
    4999 zł netto. | 6148,77 zł brutto

Każdy z pakietów zawiera:

a) Analizę wyszukiwania
b) Analizę sprzedaży w oparciu o portale aukcyjne
c) Projekt Logotypu
d) Projekt materiałów drukowanych typu ulotka, wizytówka+ druk 250 szt ( 1 komplet) wymienne na optymalizację Google ADS
e) Stworzenie profilu Social Media | Google Maps
f) Optymalizację słów kluczowych

Pakiet premium zawiera DODATKOWO:

g) Stworzenie strony www + optymalizacja SEO lub Obrandowanie lokalu ( projekt, druk, montaż) o wartości do 1500 zł netto wg cennika zawartego na naszej stronie www
h) MiniBranding – papier firmowy, ulotka, wizytówka, teczka ofertowa + druk o wartości 299 zł netto

Zapraszamy do współpracy.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem:

zapytania@g-art.com.pl